Friday 26 October 2018

BBM3410/18 : Sambungan Video Keterampilan

Hai semua. Kali ini aku buat semula video keterampilan BM tu. Sebabnya aku rasa video yang aku buat dekat fakulti engineering tu jadi menjadi laa. Dengan cuaca waktu tu pun suram, tambah pula aku bercakap ntah pape. Tergagap-gagap je. Hahaha 😅

Yang kawan aku tu pulak sambung je video dia yang semalam tu. Jadi kami pilih tempat lain pulak untuk rakam. Cari tempat yang lawa sikit. Kami pun buat keputusan nak rakam dekat sanggar bahasa, FBMK. Kat situ lawa sikit. Boleh kami rakam depan rumah tradisional tu. 


Awal-awal tu ada la jugak gangguan sebab masa tu ada pelajar dari Korea dtg buat lawatan dekat rumah tradisional tu. Tapi last-last tu siap jgk la kami rakam. Fuhh lega sikit hati ni sbb satu kerja dh lepas. 


   

Jadi ni la hasil dia. Tapi gambar ni kami ambil dekat tingkat atas bangunan sanggar tu. Video kami rakam dekat bawah depan rumah tradisional N9. 

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : Kalendar 2019

Selamat pagi semua. Hai... Apa khabar ? Semoga sihat semuanya 😄. Okayy . Sebenarnya aku ingin mengucapkan selamat datang kepada 2019. Sedar...