Friday 26 October 2018

BBM3410/18 : Video One Shot

Hai semua. Minggu ni kami dapat tugasan subjek Multimedia buat video one shot ! Video ni kami kena miming dgn menari wehh. Aduhhh aku ni dah kayu. Tak reti nak menari. Kumpulan aku pulak ramai lelaki. Semua tak reti menari. Jadi mcm mana kami nk buat video ni weh.

Jadinya kumpulan kami mula-mula pilih lagi Assalamualaikum ustazah- Khalifah. Bila kami buat rehearsel tu rasa mcm susah la pulak. Jadi kami pilih lagu lain pulak. Banyak kali jgk la kami tukar lagu. Sebabnya kumpulan kami semua kayu. Hahahaha. 

Tukar punya tukar dapat jugak la buat. Nak tahu kami pilih lagu apa? Haaa kami pilih lagu Amalina weh. Hahaha padu. Sebabkan aku ni tak reti nak belakon, jadi aku pilih jadi penyanyi. Tak la nampak kayu sangat. Hebat tak aku jadi penyanyi ni. Haha bangga diri pulak eh. 

Habis lama kami bincang nak buat video one shot ni. Banyak kali jugak la rakam sebab tak jadi. Akhirnya siap jugak video tu. Tunggu minggu lepas kami habis cuti midterm la kalau nak tgk video one shot kami tu gempak ke tak. haha. Nanti bleh tgk dekat youtube eh. Ok byee

Kumpulan Jebat Produksi

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : Kalendar 2019

Selamat pagi semua. Hai... Apa khabar ? Semoga sihat semuanya 😄. Okayy . Sebenarnya aku ingin mengucapkan selamat datang kepada 2019. Sedar...