Wednesday 3 October 2018

BBM3410/18 : Minggu Keempat



Assalamualaikum... 

Hai semua... jumpa lagi ya kita kali ni.

Haa pada minggu keempat ni saya nak kongsikan pula tentang tugasan saya pada minggu keempat. 


Pada hari isnin haritu kelas kami dibatalkan sebab Prof takde. Katanya ada kerja. Jadi Prof ada beri tugasan dalam Putrablast. Tugasan tu kami perlu siapkan latihan dengan merujuk Bab 1 dalam buku BOOM. tugasan tu perlu disiapkan mengikut semua arahan Prof, kalau tak ikut nanti Prof akan tolak markah. Hmm. 

Tugasan itu jugak perlu dihantar hanya pada pukul 2.00 ptg sampai pukul 3.00 ptg saje.Tak bioleh awal dan tak boleh lewat. Tapi pada haritu ada la sesetengah pelajar terhantar awal. marah prof sbb tak ikut arahan dia. Lepas tu antara pukul 2 hingga 3 ptg kami semua pun hantar lah tugasan tu dan tunggu jela sampai Prof bg jmaklum balas. 

Tup tup pada malam tu kami semua dapat mesej hanya dalam 20 orang saja yang Prof terima tugasan tu. Yang lain semua Prof tolak. Riuh jugak la dalam Whatsapp sbb ape Prof tak terima email kami. Padahal kami semua telah ikut semua arahan Prof. Tak tahu dimana salah kami. 10 markah tu ditolak macam tu saje je. 

Hmm nak buat macam mana kan. Redha jela jawabnya. Mungkin ada salah kami dalam tugasan tu. 

Haa tu jela kot cerita yang saya sempat sampaikan berkaitan kelas Multimedia dalam minggu tersebut.


No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : Kalendar 2019

Selamat pagi semua. Hai... Apa khabar ? Semoga sihat semuanya 😄. Okayy . Sebenarnya aku ingin mengucapkan selamat datang kepada 2019. Sedar...