Thursday 15 November 2018

BBM3410/18 : Tutorial Photoshop

Assalamualaikum semua, memandangkan harini takde kelas amali Multimedia dalam Berbahasa, jadi kami diberi tugasan oleh Prof untuk membuat satu video tutorial berkaitan proses membuat kalendar menggunakan Adobe Photoshop.  

Video tersebut hendaklah berdurasi selama 3 minit. Tapi sebelum tu pada pagi tadi aku penat menunggu depan laptop sebab Prof ada cakap tugasan akan diberikan dalam Putrablast tapi tunggu punya tunggu papp Prof bagi tugasan dalam wasap melalui ketua kelas kami. Aduuhh buat penat je menunggu tu. Banyak kali juga buka Putrablast tu takut terlepas tugasan Prof. 

Jadi ni video tutorial yang aku buat. Maaf la ada sedikit tersasul tu. Hahaha

Link video aku dekat youtube :




Tu jela serba sedikit yang dapat aku ajarkan. Maaf kalau ada yang kekurangan. Kalau nak belajar ke boleh pm aku or komen kat blog aku ni. Terima kasih..

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : Kalendar 2019

Selamat pagi semua. Hai... Apa khabar ? Semoga sihat semuanya 😄. Okayy . Sebenarnya aku ingin mengucapkan selamat datang kepada 2019. Sedar...