Sunday 4 November 2018

BBM3410/18 : Bercuti dengan Kamera

Assalamualaikum semua.

Harini aku nak kongsi sikit dekat korang semua pasal tajuk kat atas tu. Haaa ada apa dengan 'bercuti dengan kamera' tu? 

Ok ceritanya begini. Sebelum kami semua balik ke kampung halaman masing-masing sempena cuti midsem ni, kami diberi tugasan oleh Prof untuk mengambil 10 keping gambar tentang kampung untuk di post  dalam Instagram nanti. What 10 keping? Hahaha tak jadi masalah pun sebenarnya. Sikit je tu. Cuti kan seminggu. Alaaa bukan susah pun, ambil gambar je. HAhaha sedap pulak kn cakap.

Haa jadinya balik kampung tu aku ambil jela 10 keping gambar. Banyak posisi jgk tu aku ambil untuk satu gambar. Ni semata-mata nak dapatkan view  yang lawa la supaya nanti Prof like dan komen. Kalau murah rezeki nanti ada la tu syarikat luar ambil gambar aku untuk buat pameran ke apa. Dapat la duit nanti. Masyukkk. Hahahahha.

Jadi ni la sedikit gambar yang aku ambil untuk tugasan tu. Lawa ke tak lawa lantak korang lah. Asalkan aku dapat siapkan kerja Prof tu. Haha.






Ok tu saja aku nak kongsikan. Byeee.

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : Kalendar 2019

Selamat pagi semua. Hai... Apa khabar ? Semoga sihat semuanya 😄. Okayy . Sebenarnya aku ingin mengucapkan selamat datang kepada 2019. Sedar...