Friday 9 November 2018

BBM3410/18 : Laghooo

Haii semua

Pada kali ni aku nak cerita pulak kisah kawan-kawan aku ni pengaruh aku buat kerja laghoo ni. Hahaha. Ni haa diorang ni pakat duk hasut aku suruh main game. Aduh diorang ni. Apa nama game perang tu? Haa game PUBG. Haihh, suka betul hasut aku main game ye. Haritu diorang dah hasut aku untuk main Mobile Lagend, sekarang ni pulak hasut aku untuk main game ni pulak. Nak kena betul budak-budak ni. Hasut punya hasut akhirnya aku termakan jgk la hasutan diorang sampai aku sekali install game tu. Haa bila dah install tu mula la start main. Kami main smaa-sama. Woo semangat ni. Haha. Tak baik sungguh diorang ni ajak aku main game. Dunia semua ni. Kahkah. Main punya mian rasa seronok la pulak yaa game ni. Maklum laa aku ni dari kecik lagi suka main game perang-perang ni. Dulu waktu sekolah selalu la aku pergi Cyber Cafe tu semata-mata nak main game. Seharian aku duduk situ sebab main game punya pasal. Minat sungguh kan. Rela tu balik je sekolah terus cepat-cepat pergi Cybercafe. Haha adoi lawak jugak ingat zaman kecik-kecik dulu. 

Jadi aku main game ni dengan kawak aku sama-sama sampai la menang jadi seronok pulak. Haa mula la ketagih nak main lagi sebab dah menang. Semangat nak menang lagi, main jgk laa sampai homework aku semua kelaut. Hahahaha. Aduh tak boleh jadi ni, kena kurangkan sikit la main lepas ni. Nanti tak pasal-pasal tak siap fyp aku. Dah la sekarang dah kesuntukan masa. Huh kena cepat siapkan ni. Jadi kamu semua di luar sana tu kuatkan la sikit iman tu yaa, jangan sampai terpengaruh macam aku ni main game. Hhaha. Tapi sebenarnya kawak aku tak salah pun. Ni diri aku sendiri jugak yang nak main. Tambah pulak dan minat game jenis yang macam tu. 

Ok dah-dah. Jangan panjang sangat kongsi cerita dengan orang lain tu. Malas pulak orang nak baca panjang-panjang. Haha. Jadi ni la game yang aku maksudkan tadi tu. PUBG

Image result for pubg

Ok tu jela cerita aku yang dapat aku kongsikan sedikit dengan korang. Ok Bubyee...

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : Kalendar 2019

Selamat pagi semua. Hai... Apa khabar ? Semoga sihat semuanya 😄. Okayy . Sebenarnya aku ingin mengucapkan selamat datang kepada 2019. Sedar...