Friday 9 November 2018

BBM3410/18 : Photoshop Expired

Haiiii

Ni aku nak cerita sikit weh pasal tugasan kami pelajar Multimedia yang kami perlu buat kalendar tahun depan tu. Ceritanya begini, sebelum ni aku dah buat siap banyak dah kalendar tu. Sampai bulan 5 dah, tapi balik cuti midsem  haritu tup tup Photoshop aku expired pulak. Adoii. Lepas tu tergendala la kerja aku nak siapkan kalendar tu untuk tahun 2019. Bila balik UPM ni aku try la install photoshop baru tapi kalendar yang aku dah buat tu tak boleh bukak pulak. Apa masalah ntah laa. Stress aku. Jadi sekarang aku aku buat kalendar tu pastu aku save masih tak boleh bukak jgk. Jadinya sekarang ni aku terpaksa la buat kalendar tu tanpa aku save dalam laptop. Photoshop aku terbukak begitu jela. Aku perlu sleep jela laptop aku tu sebab nanti kalau aku shut down, application yang aku buka tu tertutup semua. Hmm sabar jela nak. Tengah pikir jgk sekarang ni macam mana nak buat ni. Huh stress aku. Banyak betul masalah. 

Kalau ada sape-sape yang baik hati tu tolong la aku yaa. Hmm kesian aku ni. Dah la nanti kalendar tu Prof mintak kami semua printkan. 

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : Kalendar 2019

Selamat pagi semua. Hai... Apa khabar ? Semoga sihat semuanya 😄. Okayy . Sebenarnya aku ingin mengucapkan selamat datang kepada 2019. Sedar...